مجموعه ماشینهای اداری جهان پرینت (نوین آی تی گلد) فعالیت خود را بر مبنای اعتماد، صداقت، احترام و دوستی بین همکاران مجموعه و مشتریان گرامی پایه گذاری کرده و با حفظ منافع مشتری، منفعت خود را تضمین کرده است.

مجموعه نوین آی تی گلد پله های موفقیت را در بازار به صورت پلکانی و به ترتیب طی نموده بدینصورت که در ابتدا حروف الفبای ماشینهای اداری را به صورت کامل فرا گرفته سپس شروع به فعالیت گسترده در زمینه عرضه انواع چاپگر و اسکنرهای hp-canon نموده است. پس از آن بر اساس تحقیق و بررسی نیازهای کاربران فروش و خدمات پس از فروش محصولات hp-canon را در هم آمیخته و مرکزی تخصصی جهت گارانتی و تعمیر دستگاههای hp-canon ایجاد نمود و همکاران مجموعه را به ارائه خدمات و پشتیبانی مطلوب و افزایش آگاهی و اطلاعات فنی خود متعهد گردانیده تا مشتریان محترم دغدغه های خدمات مربوط به دستگاه خود را نداشته باشند ومجموعه محترمانه و صمیمانه پاسخگوی خواسته های مشتریان عزیز باشد.

این مجموعه درسال 1390 با توجه به نیاز بازار و جهت تکمیل سبد محصولات خویش، بخش فروش خود را به تمام برندهای موجود در بازار ماشینهای اداری ایران از قبیل Samsung- Panasonic-Sharp- Brother- Datalogic- Epson به صورت پر قدرت گسترش داد. سپس با بررسی کارشناسانه نیازهای کاربران و جهت ارتباط مستقیم و ارائه خدمات بهتر نیاز به ایجاد وبسایت احساس گردید و با راه اندازی سایت ارائه هرگونه خدمات و اطلاعات به مشتریان به راحتی امکان پذیر گردید.

در حال حاضراین مجموعه باور دارد که با توکل به خداوند متعال، وجود کادری مجرب ومتخصص، داشتن انرژی مثبت وحمایت مشتریان محترم، وضعیت فروش و پشتیبانی هر روز بهتر از قبل خواهد بود.

با عضویت در سایت نوین آی تی گلد، کاربران به عنوان ذینفع شناخته شده و از آخرین اطلاعات

مربوط به ماشینهای اداری اطلاع خواهند یافت.

خرید مطمئن، گارانتی معتبر، ارائه خدمات پس از فروش هدف اصلی ماست.

اصالت، ضمانت ماندگاری

WWW.ITBARTAR.COM